loading...

پیشواز من

عاشق که باشی یار میخواهی فقط آشفته ای دیدار میخواهی فقط عقل از سرم بردی جنونم را ببین تو عاشقی بیمار میخواهی فقط هی با خیالت فکر فردا میکنی چشمانت را غرق دریا میکنی عاشق که باشی برای دیدنش یک ش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 11 دوشنبه 25 اسفند 1399

عاشق که باشی یار میخواهی فقط
آشفته ای دیدار میخواهی فقط

عقل از سرم بردی جنونم را ببین
تو عاشقی بیمار میخواهی فقط

هی با خیالت فکر فردا میکنی
چشمانت را غرق دریا میکنی

عاشق که باشی برای دیدنش
یک شهر را یک باره شیدا میکنی

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند
این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است
چشمان من از فراقت دگر کور است

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند
این جای خالی تنم را چه بد لرزاند
افسوس بی تو در وجود من آشوب است
چشمان من از فراقت دگر کور است


بمیرد تو عشقت در این جان من
منی که بدون تو دیوانه ام

چه دردیست نگاهت در این خانه ماند
که بی تو شدم من یه بی خانمان

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند
این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است
چشمان من از فراقت دگر کور است

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند
این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است
چشمان من از فراقت دگر کور است

**

کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا ملک زاده عاشق که باشی

 

214259         عاشق که باشی3     رضا ملک زاده

14258            عاشق که باشی2     رضا ملک زاده

14257            عاشق که باشی1     رضا ملک زاده

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو