loading...

پیشواز من

  بُرو بپرس! چی سرِ من اومده؟!؟!…♯♫♪بپرس! چقدر این روزا، حالَم بده…♯♫♪بپرس! بهت میگن: چقدر داغونم!!…♯♫♪#میکس، مسترینگ و تنظیم قطعه: آرش پاکزاداینجا همه دارن، میگن: دیوونَـم&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 36 جمعه 14 تیر 1398

 

بُرو بپرس! چی سرِ من اومده؟!؟!…♯♫♪

بپرس! چقدر این روزا، حالَم بده…♯♫♪

بپرس! بهت میگن: چقدر داغونم!!…♯♫♪

#میکس، مسترینگ و تنظیم قطعه: آرش پاکزاد

اینجا همه دارن، میگن: دیوونَـم…♯♫♪

بُرو بپرس؛ بهت میگن! دیوونَست…♯♫♪

بهت میگن: همیشه کُنجِ خونَست…♯♫♪

بپرس؛ منو چی به جنون کشونده؟!!؟…♯♫♪

بپـرس؛ چرا چیزی ازم نمونده؟!؟!…♯♫♪

 

 

کسی خبر نداره، از قِصَّمون…♯♫♪

#ترانه سرا: علیرضا مرتضی قلی

چقدر!!! بهت با گریه گفتم؛ بمون!…♯♫♪

من همه چیمو باختـم و تو بُردی…♯♫♪

بُرو بپرس! چی سرِ من آوردی؟!؟!…♯♫♪

http://musictarin.com

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی برو بپرس

----------------------------------------

منتشر شده از سایت پیشواز من

=Pishvazman.rozblog.com=       

----------------------------------------

 

23882            برو بپرس        بابک مافی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی برو بپرس کد پیشواز همراه اول بابک مافی برو بپرس کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک مافی برو بپرس کد پیشواز همراه اول بابک مافی برو بپرس کد آهنگ پیشواز کد پیشواز آهنگ همراه اول بابک مافی برو بپرس کد آوای انتظار همراه اول بابک مافی برو بپرس همراه اول بابک مافی برو بپرس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو