loading...

پیشواز من

کد ترک اول پبشواز همراه اول گل عشق: 42749در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه !! » گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین … که خوش آمدی رویای من …. > این تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 دوشنبه 11 اسفند 1399

کد آوای انتظار همراه اول گل عشق رضا بهرام

کد ترک اول پبشواز همراه اول گل عشق: 42749

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه !!
» گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین … که خوش آمدی رویای من …. >
این تو این جان من شوق چشمان من … عاشق ها میکشی زیبای من !!!

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

کد ترک دو این آهنگ: 42750

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده !!
» کفرمو دینم تو هستی … هرچه میبینمم تو هستی
بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی ->

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

کد ترک سه پیشواز گل عشق از رضا بهرام: 42751

» من تو را راحت نیاوردم به دست … ای جان بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان ->
جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم … نه غم شود پیدا مگر من میگذارم نه !!

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

برای خرید کد را به 8989 ارسال نمایید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو