loading...

پیشواز من

بیا بیا بیا بیا دوباره تو مشتم من آرزوهامو کشتم رفت گل رز خشکم بیا بیا بیا بیا بذار تو بیاد یه بار به یادت اون شبا رو عشقم بیا واسه تو نوشتم فکر توام همش هرجا میرم میگیره دلم تا تنها میشم کجایی دورت ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 شنبه 14 تیر 1399

بیا بیا بیا بیا دوباره تو مشتم من آرزوهامو کشتم رفت گل رز خشکم
بیا بیا بیا بیا بذار تو بیاد یه بار به یادت اون شبا رو عشقم بیا واسه تو نوشتم
فکر توام همش هرجا میرم میگیره دلم تا تنها میشم کجایی دورت بگردم من هواتو کردم
خودمو هی به اون راه میزنم صدات میپیچه هی توی سرم مثل یه گل سمی تو رگای مغزم
بگو چی شد چی سرمون اومد چرا یهو دلت ازم بدش اومد
آخرشم دیدی هرچی که فکرشو نمیکردم یه شب سرم اومد
هر بار که میگذرم جلو چشمات میدونم دلت میخواد اما میدونیم هر دومون
برنمیگردن روزای اول مون
خوابم یا بیدارم نمیدونم واقعا سر درنمیارم
چجوری دلت اومد بگذری از رابطه مون
یه سری چیزا رو حق بهت میدم باشه قبول ولی بازم حقم نبود
دیدم دارم دلتو میزنم و بریدن دیدم توی چشمای تو کشیدم تورو سمت خودم هی گفتم نرو
هنوز نمیخواد…

X کد پیشواز احمد سلو کلافه X kod ahang pishvaz X کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سلو کلافه X کد آهنگ پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه ایرانسل X کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه X کد آوای انتظار احمد سلو کلافه پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه همراه اول X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه برای رایتل پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سلو کلافه X کد آهنگ پیشواز رایتل احمد سلو کلافه X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه رایتل X کد آهنگ پیشواز X کد آوای انتظار احمد سلو کلافه X کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد پیشواز: در صورت انتشار درج می شود







برچسب ها کد پیشواز احمد سلو کلافه kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سلو کلافه کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه ایرانسل کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه کد آوای انتظار احمد سلو کلافه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه همراه اول کد پیشواز همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سلو کلافه کد آهنگ پیشواز رایتل احمد سلو کلافه کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز احمد سلو کلافه رایتل کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار احمد سلو کلافه کد آهنگ پیشواز همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو