loading...

پیشواز من

,    كد اهنگ پيشواز دلبريتو كمترش كن,    کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن همراه اول,    کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن ایرانسل,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 215 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398


,    كد اهنگ پيشواز دلبريتو كمترش كن
,    کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن همراه اول
,    کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن ایرانسل
,    کد پیشواز ایرانسل دلبریتو کمترش کن
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل دلبریتو کمترش کن
,    کد آهنگ پیشواز دلبریتو کمترش کن همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری آی
,    اهنگ پیشواز شهاب مظفری ایرانسل

کد پیشواز انتظار همراه اول شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن

 

۹۹۶۷۳ دلبریتو کمترش کن ۱ شهاب مظفری

 

 ۹۹۶۷۴ دلبریتو کمترش کن ۲ شهاب مظفری

 

۹۹۶۷۵ دلبریتو کمترش کن ۳ شهاب مظفری

 

بخشی از متن همین ترانه دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری :

 

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم
بیا دلبریتو یکم کمترش کن
دلم عاشقِ بیشتر از این نذار عاشقت شم
داره میره قلبم بیا باورش کن
حدی داره دل بردن واسه تو مردن
همه عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو حالای باحال نصف کاره

 

میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مثل تو داشته باشه مگه چیزی میخواد
حدی داره دل بردن واسه تو مردن
همه عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو حالای باحال نصف کاره

 

دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو حالای باحال نصف کاره

 

https://nava.ir

 

 

 







برچسب ها كد اهنگ پيشواز دلبريتو كمترش كن کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن همراه اول کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن ایرانسل کد پیشواز ایرانسل دلبریتو کمترش کن کد اهنگ پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن کد اهنگ پیشواز ایرانسل دلبریتو کمترش کن کد آهنگ پیشواز دلبریتو کمترش کن همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری آی اهنگ پیشواز شهاب مظفری ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو