loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکریKod Pishvaz Hamrah avall - Hamid Askari Raft Delamکد پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکریترانه و شعر رفت دلم حمید عسکریامون از اون چشمای بی همتاتببین چه کارایی دست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 195 چهارشنبه 23 مرداد 1398





کد پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری

Kod Pishvaz Hamrah avall - Hamid Askari Raft Delam

کد پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری

ترانه و شعر رفت دلم حمید عسکری

امون از اون چشمای بی همتات
ببین چه کارایی دستم داد

عاشق شدم رفت دلم از دست
یه لحظه که چشمم به تو افتاد


امون از اون موهای صافت
دله منو میبره دریا

امون از اون احساسی که دارم
شبیه ش نیست تو همه دنیا

دوست دارم آی دوست دارم
تو رو دوست داشتن شده کارم

دوست دارم آی دوست دارم
چه حاله خوبی با تو دارم

چشمای سیاه تو منو داره میکشه
آره من دوست دارم به همین دلم خوشه

تکست رفت دلم حمید عسکری

من میترسم که یه روزی تو بری از دستم
کار از این حرفا گذشته بدجوری وابستم

چشمامو به خاطر تو رو همه بستم
همه ی هستی من هستی که منم هستم

دوست دارم آی دوست دارم
تو رو دوست داشتن شده کارم

دوست دارم آی دوست دارم
چه حاله خوبی با تو دارم

چشمای سیاه تو منو داره میکشه
آره من دوست دارم به همین دلم خوشه

دوست دارم آی دوست دارم دوست دارم آی دوست دارم

**



منبع متن فراتکست

این کد پیشواز در صورت انتشار از همین صفحه پخش می شود










برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد پیشواز جدید همراه اول رفت دلم حمید عسکری کد آهنگ پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری سایت پیشواز من کد پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری کد پیشواز کد پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول رفت دلم حمید عسکری کد آوای انتظار همراه اول رفت دلم حمید عسکری کد آهنگ پیشواز همراه اول رفت دلم حمید عسکری جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو