loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ میثاق راد یار اومده ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل,کد آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 569 سه شنبه 14 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ میثاق راد یار اومده ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید میثاق راد یار اومده ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل,کد پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل,میثاق راد یار اومده ایرانسل,

 

 

سر بذار رو شونه هام

آرومم کن آروم آروم هی

من تو هوای ابری

بزنه یکدفعه بارون هی

تو دلت پیشه منو

من دلم پیشه تو عشقم

تو دفتر خاطره هام

اسمتو هر روز نوشتم

وای خدا یار اومده

نمه نمه بارون زده

نباشی پیشم عزیزم حالم بده

وای خدا یار اومده

نمه نمه بارون زده

ضربانه قلبم کنار تو روی صده

♫♫♫

متن آهنگ یار اومده میثاق راد

♫♫♫

من عاشقه چشمان توام دل به تو بستم

دیوانه و احساسی این رابطه هستم

هی ناز بکن ناز بکن ناز بکن یار

تا آخر عمرم به احساسه تو وصلم

من گیر نگاهتم خریدار چشاتم

من عاشقه اون صورتو چال گونه هاتم

من تا به ابد عاشقمو همه جوره پاتم من باهاتم

وای خدا یار اومده

نمه نمه بارون زده

نباشی پیشم عزیزم حالم بده

وای خدا یار اومده

نمه نمه بارون زده

ضربان قلبم کنار تو روی صده

وای خدا یار اومده

نمه نمه بارون زده

نباشی پیشم عزیزم حالم بده

وای خدا یار اومده

نمه نمه بارون زده

ضربان قلبم کنار تو روی صده

 کد آهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده ایرانسل - بزودی

 

 

https://poemcity.ir/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D9%82-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AF%D9%87/







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ایرانسل میثاق راد کد پیشواز همراه اول میثاق راد کد پیشواز میثاق راد کد اهنگ پیشواز همراه اول میثاق راد کد پیشواز همراه اول میثاق راد یار اومده کد اهنگ پیشواز میثاق راد کد پیشواز میثاق راد یار اومده اهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده کد پیشواز وای خدا یار اومده کد پیشواز ایرانسل میثاق راد آهنگ پیشواز همراه اول میثاق راد کد اهنگ پیشواز میثاق راد یار اومده کد پیشواز ایرانسل میثاق راد یار اومده کد آهنگ پیشواز میثاق راد اهنگ پیشواز میثاق راد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو