loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول منتظرت میمونم مسعود سعیدیKod pishvaz hamrah aval Masoud Saeedi Montazeret Mimoonamکد آوای انتظار پیشواز همراه اول منتظرت میمونم مسعود سعیدیمتن آهنگ منتظرت میمونم مسعود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 پنجشنبه 27 آذر 1399



کد آوای انتظار پیشواز همراه اول منتظرت میمونم مسعود سعیدی

Kod pishvaz hamrah aval Masoud Saeedi Montazeret Mimoonam

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول منتظرت میمونم مسعود سعیدی

متن آهنگ منتظرت میمونم مسعود سعیدی

دلم یه آسمونه تا دلت بخواد ابر داره
میباره روز و شب مگه دلم چقد صبر داره

بازم دلم پناه آورد به عکسای دوتاییمون
چقد بهت گفتم بمون

یه روز باید جواب بدی چشایی که تر کردی
میبخشمت ولی به شرطی که یه روز برگردی

کی بود میگفت سرم بره محاله که قولم بره
کی این وسط مقصره

دلم میخواد یه جور تورو به خونه برگردونم
شبا تو این خیابونا یه روح سرگردونم

با این دل دیوونم منتظرت میمونم
سنگ تورو به سینه میزنم هنوزم عشقم

فراموشت نکردم حتی من یه روزم عشقم
دلم پر از آشوبه تو فک کن که حالم خوبه

متن آهنگ منتظرت میمونم مسعود سعیدی

برای دیدنت کجارو مونده که نرم
خودت بهم بگو چجوری از تو بگذرم

دلم به خاطرت چه کارا که نکرده بود
چی میشدش تو هم دلت برام یه ذره بود
که برمیگشتی خیلی زود

دلم میخواد یه جور تورو به خونه برگردونم
شبا تو این خیابونا یه روح سرگردونم

با این دل دیوونم منتظرت میمونم
سنگ تورو به سینه میزنم هنوزم عشقم

فراموشت نکردم حتی من یه روزم عشقم
دلم پر از آشوبه تو فک کن که حالم خوبه






کد پیشواز - بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو