loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی, ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 چهارشنبه 05 دی 1397

کد آهنگ پیشواز  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی, ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,کد آهنگ پیشواز  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی جدید,کد پیشواز  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,کد آهنگ  ایرانسل تلافی از مجید اخشابی,

یا تو زیباتر شدی یا چشام بارونیه
این قفس بازه ولی قلب من زندونیه
من پشیمون میکنم جاده رو از رفتنت
تو نباشی می پره عطرت هم از پیرهنت
تو نباشی می پره عطرت هم از پیرهنت
میخوام آروم شم تو نمی ذاری
هر دو بی رحمن عشق و بیزاری
همه دنیامو زیر و رو کردم
تو رو شاید دیر آرزو کردم
قدمای آخرو آهسته تر بردار
واسه من کابوس فکر آخرین دیدار
بغض این اهنگ مارو تا کجاها برد
شایدم تقدیرمو امشب به رحم آورد
به تلافی اون همه تلخی گله هاتم طعم عسل شد
غم معصومانه ی چشمات به تبسم تازه بدل شد
میشه با من هزار و یک سال به بهونه ی قصه بمونی
همه مرثیه های سکوتم به بهار تو باغ غزل شد
نفس کشیدن دل سپردن مثل دریا ماه من
از تو خوندن با تو موندن مقصد من راه من
همینه رویام آرزوهام سرگذشت آه من
نرفته برگرد که با تو شاید خدا گذشت از گناه من
تو مثل بارون غمو آسون می بری از یاد من
با تو خوبم بی غروبم خاطرات شاد من
زار و خسته دل شکسته بی نوا فرهاد من
مرغ آمین کی به شیرین میرسه فریاد من

http://txtsongu.blogfa.com/post/64

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی

*درخواستی کاربران*کد آهنگ پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی

طبق سرچ و بررسی مدیر سایت  کد آهنگ پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی  هنوز منتشر نشده   ( پیدا نشده)

ممکنه بزودی منتشر  شه (این مطلب جهت آگاهی کاربران است)

برای د







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی ایرانسل تلافی از مجید اخشابی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل تلافی از مجید اخشابی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی جدید کد پیشواز ایرانسل تلافی از مجید اخشابی کد آهنگ ایرانسل تلافی از مجید اخشابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو