loading...

پیشواز من

مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید مرد عماد طا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 جمعه 02 فروردین 1398

مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگهای پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگ مرد عماد طالب زاده همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول,

 

نه دنباله اینم بهم حق بدی نه دنباله احساسه دلسوزی ام
یه روزی میرم جایی که هیچ کسی ندونه که اهله کجا و کی ام

برای دلم قصه میگم یه روز یکی بود کسی بیقرارش نبود
یکی بود برای یکی جون میداد که هیچ وقت تو سختی کنارش نبود

آخر هر حسه خوبی واسه من درده همیشه هیچ کسی حتی به ظاهر نگرانه من نمیشه
من تمامه آرزوی بچگیهای یه مردم خودمو بغل گرفتم خودمو بزرگ کردم

تکست آهنگ مرد عماد طالب زاده

بگو من بجز این همه خاطره چه زجری از این زندگی میبرم
بیا دردامونو بریزیم وسط ببینی چی آوردمو چی میبرم

خودتم به بن بست رسیدی آخه چه عشقی چه احساسه دوست داشتنی
همین حرفا هم پوچو بی فایدست میدونم تو هم خسته تر از منی

آخر هر حسه خوبی واسه من درده همیشه هیچ کسی حتی به ظاهر نگرانه من نمیشه
من تمامه آرزوی بچگیهای یه مردم خودمو بغل گرفتم خودمو بزرگ کردم

 

 

 کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها مرد عماد طالب زاده همراه اول کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول کد آهنگ پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول جدید سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید مرد عماد طالب زاده همراه اول کد آهنگهای پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول کد آهنگ مرد عماد طالب زاده همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز مرد عماد طالب زاده همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو