loading...

پیشواز من

Kod Ahang Pishvaz Irancell  Farzad Farzin Ey Kashکد آهنگ پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزینترانه و شعر ای کاش فرزاد فرزینیکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگیاگه مثله من داری با هر شبت میجنگییکم از خود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 331 پنجشنبه 24 مرداد 1398






Kod Ahang Pishvaz Irancell  Farzad Farzin Ey Kash

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین

ترانه و شعر ای کاش فرزاد فرزین

یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثله من داری با هر شبت میجنگی

یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی


ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش



ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش

نیستی غریبم تویه دنیا دیوونه
تنهاییامو همه ی شهر میدونه

از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی

تکست ای کاش فرزاد فرزین

چرا تو تمام قصه حسه رفتن داری
تو که کلِ عاشقانه هاتو از من داری

دوری از تو مثله دوری از نفس بی رحمه
حاله ما رو کی بی غیر ما دوتا میفهمه

باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده

اگه این جداییا قراره کم کم سر شن
نذار اعتمادمون از این هم کمتر شن

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش

ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش

نیستی غریبم تویه دنیا دیوونه
تنهاییامو همه ی شهر میدونه

از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی

**


منبع faratext.com

این کد در صورت منتشر شدن در همین صفحه قرار میگیرد










برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین جدید کد آوای انتظار ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین سایت پیشواز من کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین کد پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین به همراه متن کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین کد پیشواز جدید ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین کد پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو