loading...

پیشواز من

ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1622 دوشنبه 01 بهمن 1397

ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره جدید,کد آهنگ ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مجید علیپور دلم گیره,کد آهنگ پیشواز,سایت آهنگ پیشواز,

 

دلم گیره کمینم شو

چقدر سنگی

 

منو مسخره کردی و تو هر یک روز

دو روز قهری

سرم داد نزن عشق من

از شور درش نیار دیگه

زبونم لال ولی حرفات یه بوهای بدی میده

دلم از صبر دلم تنگه

الله وکیلی داغونم

نباشی نمیشه باشم

نمیتونم نمیتونم

سرم درد میکنه واست نگاه کن دردسر اینه

منو دنیا زده عشقم بیا و تو نزن دیگه

مامان من خوشم امشب

مامان با اون خوشه حالم

چقدر بی اون غم انگیزه

این جمله ی دوست دارم

http://diareranj.ir

کد پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره -

هنوز منتشر نشده پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها ایرانسل مجید علیپور دلم گیره کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره کد پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دلم گیره جدید کد آهنگ ایرانسل مجید علیپور دلم گیره کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مجید علیپور دلم گیره کد آهنگ پیشواز سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو