loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز حامد همایون ای عشق کد پیشواز همراه اول حامد همایون ای عشق کد پیشواز ایرانسل ای عشق حامد همایون کد پیشواز ای عشق حامد همایون اهنگ پیشواز حامد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 چهارشنبه 07 آبان 1399

یک پلک بهم زدی جهانم لرزید
عشق تو به دیوانه شدن می ارزید

دل را به تو دادم که به من پس ندهی
ای کاش جواب نا مشخص ندهی

دیوانه کننده دلبری را بلدی
جذابیت و عشوه گری را بلدی

بیچاره منم که دل به دستت دادم
با دست خودم به دام تو افتادم

ای عشق اتفاق زیبای جهانم
ای عشق ای درد و بلای تو به جانم
ای عشق ای نام تو هر دم به زبانم ای عشق

ای عشق اتفاق زیبای جهانم
ای عشق ای درد و بلای تو به جانم
ای عشق ای نام تو هر دم به زبانم ای عشق

تکست آهنگ ای عشق حامد همایون

مشکل پسندم که تورا میپسندم ای عشق
تقدیر من باش که به تو دل ببندم ای عشق ای عشق

آمدی و عطرت همه جا را گرفته انگار
خوشحالم ای عشق که تو کردی مرا گرفتار گرفتار

ای عشق اتفاق زیبای جهانم
ای عشق ای درد و بلای تو به جانم
ای عشق ای نام تو هر دم به زبانم ای عشق

ای عشق اتفاق زیبای جهانم
ای عشق ای درد و بلای تو به جانم
ای عشق ای نام تو هر دم به زبانم ای عشق







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حامد همایون ای عشق کد پیشواز همراه اول حامد همایون ای عشق کد پیشواز ایرانسل ای عشق حامد همایون کد پیشواز ای عشق حامد همایون اهنگ پیشواز حامد همایون ای عشق کد پیشواز آهنگ ای عشق حامد همایون همراه اول کد پیشواز حامد همایون کد پیشواز همراه اول حامد همایون عاشق شدم رفت کد آهنگ پیشواز حس عاشقی حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو