loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاطل و باطل سینا پارسیان,    کد آهنگ پیشواز سینا پارسیان برای همراه اول,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سینا پ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 پنجشنبه 14 آذر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاطل و باطل سینا پارسیان
,    کد آهنگ پیشواز سینا پارسیان برای همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سینا پارسیان کشتی
,    کد پیشواز همراه اول سینا پارسیان کشتی
,    اهنگ پیشواز سینا پارسیان کشتی
,    کد پیشواز ایرانسل سینا پارسیان کشتی
,    کد اهنگ پیشواز سینا پارسیان کشتی
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل سینا پارسیان کشتی
,    کد پیشواز سینا پارسیان کشتی

متن آهنگ عاطل و باطل از سینا پارسیان
نمیشه تو رو کم کنم از حال نزارم، گمونم که تو رفتی و دیگه دنباله ندارم
ولی امون از این بی سرو پا دل که موندم، بعد تو شب و روز عاطل و باطل
گرفته دلم از تو و از عالم و آدم، خود دیوونم دودستی به تو احساسمو دادم
می دونم بی تو آروم ندارم، برای خونه خودمم شکون ندارم

همه بود و نبودم، وجودم، کجایی که دلم کشت منو دیگه جون به سر کرد
تو آسمون و ستاره دوباره هوایی شدم از دست دلم عمرمی برگرد

تکست آهنگ عاطل و باطل از سینا پارسیان



شکستم بریدم بیا دیگه برگرد، ببین دادو هوارم گوش آسمون کر کرد
اگه سگرمه هام به هم رسیدن، شب و روز، مزه همه غم هارو چشیدم
زبونم دیگه مو در آورد بس که خوندم، چه اشتباهی کردم که تو رو دلم نشوندم
اگه آبرومم باید بریزه، بریزه، فدای سر کسی که واسم عزیزه

همه بود و نبودم، وجودم، کجایی که دلم کشت منو دیگه جون به سر کرد
تو آسمون و ستاره دوباره هوایی شدم از دست دلم عمرمی برگرد

,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاطل و باطل سینا پارسیان - بزودی - ساخته نشده - جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاطل و باطل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز سینا پارسیان برای همراه اول کد اهنگ پیشواز همراه اول سینا پارسیان کشتی کد پیشواز همراه اول سینا پارسیان کشتی اهنگ پیشواز سینا پارسیان کشتی کد پیشواز ایرانسل سینا پارسیان کشتی کد اهنگ پیشواز سینا پارسیان کشتی کد اهنگ پیشواز ایرانسل سینا پارسیان کشتی کد پیشواز سینا پارسیان کشتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو