loading...

پیشواز من

متن ترانه مهراد جم به نام شیک پیک + پیشواز همراه اول تورو دیده رد داده قلبمنباشی میمیرم حتماًآخه یه جایی از قلبموُ زدیکه نزده بود هیچکی قبلاًدلم می خواد یه جای شیک و پیکوتو باشی و تو باشی و من و یه م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 چهارشنبه 09 مرداد 1398

متن ترانه مهراد جم به نام شیک پیک + پیشواز همراه اول

تورو دیده رد داده قلبم
نباشی میمیرم حتماً
آخه یه جایی از قلبموُ زدی
که نزده بود هیچکی قبلاً
دلم می خواد یه جای شیک و پیکو
تو باشی و تو باشی و من و یه موزیک هیتو
زبونم بگیره
بخوام بگم می خوامت
میمیرم من بگی بی تو
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب بازم خوابتو دیدم

 

چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم
آخ یه جوری خواست دلم تو رو بدون من جایی نرو
نباشی پیشم بعد تو بو میکنم من عطر تو
تو فقط نگام کن
میارم آسمون و رو زمین
تو فقط منو نگاه کن
تو فقط منو ببین
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم

 

75462     شیک و پیک2     مهراد جم
75461     شیک و پیک1     مهراد جم

 

کد آهنگهای پیشواز مهراد جم برای همراه اول - کامل







برچسب ها کد پیشواز همراه اول شیک و پیک مهراد جم به همراه متن کد آوای انتظار همراه اول شیک و پیک مهراد جم کد آهنگ پیشواز همراه اول شیک و پیک مهراد جم سایت پیشواز من کد پیشواز همراه اول شیک و پیک مهراد جم کد آهنگ پیشواز همراه اول شیک و پیک مهراد جم کد آهنگ پیشواز کد پیشواز جدید همراه اول شیک و پیک مهراد جم کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول شیک و پیک مهراد جم کد پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو