loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی,کد آهنگ پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی,کد آهنگ پیشواز 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 دوشنبه 08 بهمن 1397

کد آهنگهای پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی,کد آهنگ پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی,کد آهنگ پیشواز  ایرانسل حسین توکلی دوتایی, ایرانسل حسین توکلی دوتایی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید  ایرانسل حسین توکلی دوتایی,کد آهنگ  ایرانسل حسین توکلی دوتایی,

آهنگ پیشواز ایرانسل دوتایی از حسین توکلی

دو تایی از حسین توکلی

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت

نام اثر : دوتایی
نام صاحب اثر : حسین توکلی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دوباره واسه دیدن تو بی قراره دلی که طاقتشو نداره

دیدی چجوری شدم هوایی هوایی هوایی

دوباره بیا و دلمو زیر و رو کن با خودم همه چیو شروع کن

بیا تو و هوای دوتایی یه روزی یه جایی

دیوونه ی منی افت نفسام تو که میای تندتر میزنه

دستمو بگیر به همه بگو ، بگو فقط این عشق منه

عاشق توام کی مگه بجز خود تو همه دنیای منه

تو دلم بجات میدونی چشات داره یه شهرو بهم میزنه

♫♫♫♫♫♫

کنارت تپش دلم یجور دیگس خیالم راحته که یکی هست

که بمونه تا آخر دنیا کنارم همینجا

تو چشمات چی داری که شده شب و روزم

که تو خیال منی هنوزم نمیگیره کس دیگه جالتو تا دارم هواتو

دیوونه ی منی افت نفسام تو که میای تندتر میزنه

دستمو بگیر به همه بگو ، بگو فقط این عشق منه

عاشق توام کی مگه بجز خود تو همه دنیای منه

تو دلم بجات میدونی چشات داره یه شهرو بهم میزنه

http://pishvazsara.blog.ir/







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز ایرانسل حسین توکلی دوتایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین توکلی دوتایی جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل حسین توکلی دوتایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین توکلی دوتایی ایرانسل حسین توکلی دوتایی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل حسین توکلی دوتایی کد آهنگ ایرانسل حسین توکلی دوتایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو