loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,کد آهنگهای پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 670 پنجشنبه 22 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,کد آهنگهای پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر,

عوض شده حست به من خبر رسیده از کسی بگو چقد دوسش داری بگو براش دلواپسی
نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش یادم نمیره تا ابد آخه تو فکرتم همش

چقدر بهت گفتم نرو گفتی میرم تو هم برو دستامو ول کردی هنوز خیلی دوست دارم تو رو

تکست آهنگ امیدمو نگیر مرتضی سرمدی

ترسم از اینه که تو رو از زندگی خط بکشم وقتی که بارون بزنه بیرون برم دیوونه شم

نیستی و چشمای منم از وقتی رفتی به در دیگه بعیده زندگی بی تو بهم خوش بگذره
نیستی و چشمای منم از وقتی رفتی به در دیگه بعیده زندگی بی تو بهم خوش بگذره

عوض شده حست به من خبر رسیده از کسی بگو چقد دوسش داری بگو براش دلواپسی
نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش یادم نمیره تا ابد آخه تو فکرتم همش

نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش یادم نمیره تا ابد آخه تو فکرتم همش

http://www.faratext.com/

 

 کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید مرتضی سرمدی امیدمو نگیر مرتضی سرمدی امیدمو نگیر کد آهنگهای پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ مرتضی سرمدی امیدمو نگیر کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو