loading...

پیشواز من

    کد پیشواز ایرانسل ایهام درد       دلم میخواد یه چند وقتی تو این دنیا نباشم تو دنیایی که من حتی نمیدونم کجاشم چه جوری رد بشم وقتی همه پل ها شکسته دارم حس میکنم رو من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 989 شنبه 29 شهریور 1399

 

 

کد پیشواز ایرانسل ایهام درد

 

 

 

دلم میخواد یه چند وقتی تو این دنیا نباشم تو دنیایی که من حتی نمیدونم کجاشم

چه جوری رد بشم وقتی همه پل ها شکسته دارم حس میکنم رو من خدا چشماشو بسته

همش دردو همش درده همه جا یخ زده سرده چقد مردونگی کردم تو دنیایی که نامرده

همش دردو همش درده همه جا یخ زده سرده چقد مردونگی کردم تو دنیایی که نامرده

 

 

 

وقتی شب همنفسم شد تنهایی همه کسم شد هوس پریدنم رفت وقتی دنیا قفسم شد

منم و ستاره هایی که یه عمره گوشه گیرن دیگه دنیایی ندارم که بخوان ازم بگیرن

همش دردو همش درده همه جا یخ زده سرده چقد مردونگی کردم تو دنیایی که نامرده

همش دردو همش درده همه جا یخ زده سرده چقد مردونگی کردم تو دنیایی که نامرده

 

 

 

***********

کد بزودی

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو