loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی جدید,کد پیشواز کوه درد مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ کوه درد مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 392 یکشنبه 26 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی جدید,کد پیشواز کوه درد مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ کوه درد مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید کوه درد مهدی جهانی,کوه درد مهدی جهانی,کد آهنگهای پیشواز کوه درد مهدی جهانی,سایت آهنگ پیشواز,

بی تو انگار کُل این شهر قهره با من
وقتی نیستی این نفس هام اشتباهن
اشتباهن..

راه بسته شد
وقتی نگاش از نگام خسته شد
هرچی داشتمو دادم یهویی رفت
یه طوری زد شکست
دلو بی رحم
که بریدم جلو میرم
ثانیه ها بی تو آروم عزیزم
تو خوبه حالتو من داغونو مریضم
قانون نداره نه نمیگذره
اگه چشامون نباشه تر

بی تو رو شونه هام کوه درده
همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده
دنیای من رو پُر از غصه کرده

(یه بار دیگه)

بی تو رو شونه هام کوه درده
همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده
دنیای من رو پُر از غصه کرده

یادت نره وقتی همه روزگارت غمه
یکی هست که میخواد از کنارت نره
تا تهش
تا چشات تر نشه با اشک
اگه شکست صد دفعه دلم فدای سرت
اگه حس میشه جای خالیت تو شبای من
عیبی نداره من صبورم بیشتر از این حرفا
خرابتم الانشم کسی جات نمیاد
هرچقدم تنها بشم

بی تو رو شونه هام کوه درده
همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده
دنیای من رو پُر از غصه کرده

(یه بار دیگه)

بی تو رو شونه هام کوه درده
همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده
دنیای من رو پُر از غصه کرده

من خودم رو سمت چشمات هی کشیدم
کاش یه لحظه من به دستات میرسیدم

ترانه سرا : مهدی جهانی،اردلان طعمه

کد اهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی - بزودی

 

 

https://www.texahang.org







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی جدید کد پیشواز کوه درد مهدی جهانی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ کوه درد مهدی جهانی کد آهنگ پیشواز کوه درد مهدی جهانی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید کوه درد مهدی جهانی کوه درد مهدی جهانی کد آهنگهای پیشواز کوه درد مهدی جهانی سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو