loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل,کد پیشواز ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش حالم خوبه ,کد پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه ,کد آهنگ پیشواز رایتل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه همراه اول

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 دوشنبه 05 اسفند 1398

کد پیشواز ایرانسل,کد پیشواز ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش حالم خوبه ,کد پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه ,کد آهنگ پیشواز رایتل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه همراه اول,کد آوای انتظار بابک جهانبخش حالم خوبه ,کد پیشواز  ,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه,کد آهنگ پیشواز رایتل بابک جهانبخش حالم خوبه ,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه ایرانسل,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه برای رایتل پخش انلاین,کد آوای انتظار بابک جهانبخش حالم خوبه پخش انلاین,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش حالم خوبه ,Kod pishvaz,کد پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه پخش انلاین,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه رایتل,

 

 

 

متن ترانه بابک جهانبخش به نام حالم خوبه

به تو دارم بازم قلبمو میبازم
بمون عشق من تا دنیا دنیاست
من می تونم با تو حس کنم رویامو
بمون عشق من تا دنیا دنیاست
من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی
خوشبختی یعنی عشق تو
حس خوبی دارم به دنیا نمی دم یه لحظه این رویا رو
بی قرارم از تو دارم ، این احساسو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
به تو دارم بازم قلبمو میبازم
بمون عشق من تا دنیا دنیاست
من می تونم با تو حس کنم
رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست
می دونی حتی خیال اینکه تو نباشی دنیامو می سوزونه
اگه عاشق نباشیم قلبامون میمیره تو دنیامون چی می مونه بی قرارم
حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
بی قرارم از تو دارم ، این احساسو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

 

 

کد آهنگ پیشواز رایتل بابک جهانبخش حالم خوبه
١۶٠٧۴٨ حالم خوبه بابک جهانبخش







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش حالم خوبه کد پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه همراه اول کد آوای انتظار بابک جهانبخش حالم خوبه کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه کد آهنگ پیشواز رایتل بابک جهانبخش حالم خوبه کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه ایرانسل کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه برای رایتل پخش انلاین کد آوای انتظار بابک جهانبخش حالم خوبه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش حالم خوبه Kod pishvaz کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه رایتل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو