loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  1398,کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  برای ایرانسل,کد پیشواز ایرانسل و همراه اول,کد آهنگ سهراب اسدی تو رفتی ,کد آهنگ پیشواز جدید,پیشواز,کد آهنگ پیشواز سهراب ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1025 جمعه 24 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  1398,کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  برای ایرانسل,کد پیشواز ایرانسل و همراه اول,کد آهنگ سهراب اسدی تو رفتی ,کد آهنگ پیشواز جدید,پیشواز,کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  رایتل,کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  همراه اول,کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی ,کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  ایرانسل,کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی  برای همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,اختصاصی از سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید سهراب اسدی تو رفتی ,سهراب اسدی تو رفتی ,

 

تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من

زندگی واسم حروم هیچکی نکرد دل و آروم

آرزو بر دل شدم بیخیالت هم شدم

هر جایی و بی آبرو هم آغوش هر کس شدم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

*******************************

دانلود آهنگ سهراب اسدی به نام تو رفتی

******************************

میبینم اون روزی که تو برگردی با یک کوه غم

زندگی واست حروم افتاده ای به پای من

تو پشیمونی ولی از سنگ اون موقع دلم

خیره به من ذل میزنی با فریادم بهت میگم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

smusic.ir

 

 

 کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی / درخواستی

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی 1398 کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی برای ایرانسل کد پیشواز ایرانسل و همراه اول کد آهنگ سهراب اسدی تو رفتی کد آهنگ پیشواز جدید پیشواز کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی رایتل کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی همراه اول کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی کد آهنگ پیشواز سهراب اسدی تو رفتی ایرانسل کد پیشواز سهراب اسدی تو رفتی برای همراه اول سایت آهنگ پیشواز اختصاصی از سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید سهراب اسدی تو رفتی سهراب اسدی تو رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو