loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول گل مهتاب فرزاد فرخ   Code Pishvaz Mci Farzad Farokh Called Gole Mahtab With Play Online آرامش من آینده ی من در دست توست…◊ پروانه ی من قلبم رو ببین سرمست ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

کد آوای انتظار همراه اول گل مهتاب فرزاد فرخ

 

Code Pishvaz Mci Farzad Farokh Called Gole Mahtab With Play Online

کد آوای انتظار همراه اول گل مهتاب فرزاد فرخ

آرامش من آینده ی من در دست توست…◊
پروانه ی من قلبم رو ببین سرمست توست ◆◆

1- پیشواز همراه اول فرزاد فرخ گل مهتاب: 14916

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دوستم داشته باش شعر آوازم باش…◊
تو مرا آغاز کن شوق پروازم باش ◆◆

2- کد قطعه دو: 14917

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

هرگز هرگز هرگز که از تو دست بردارم…◊
من قلبم وابسته شد به آن چشمانت وای دنیا دنیا دوستت دارم ◆◆

3- کد قطعه سه: 14918

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال کردن پیشواز همراه اول با ارسال کد به 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو