loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول آهنگ خودخواه محسن یگانهKod pishvaz Mohsen Yeganeh Khodkhahکد پیشواز همراه اول آهنگ خودخواه محسن یگانهترانه و شعر آهنگ خودخواه محسن یگانهخودخواه و حریص پی چیزی که نیست تو مثل همیشه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 922 یکشنبه 17 فروردین 1399


کد پیشواز همراه اول آهنگ خودخواه محسن یگانه

Kod pishvaz Mohsen Yeganeh Khodkhah

کد پیشواز همراه اول آهنگ خودخواه محسن یگانه

ترانه و شعر آهنگ خودخواه محسن یگانه

خودخواه و حریص پی چیزی که نیست تو مثل همیشه رد میشی
و میشه دوباره سکوت یه راه رو به روت یه جا یه نفر از من بی خبر

همیشه همینه نخواد و نبینه صبورم همیشه اینجوری نمیشه
تو یادت نمیاد باید یاد تو داد میچرخه زمونه اینجور نمیمونه

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه


منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من

تکست  آهنگ خودخواه محسن یگانه

یه روزی میای یه روزی که زیاد ازم دور که شدی مغرور که شدی
اسمت که بیاد حرفت که بشه میگم که نخواست دلم دست بکشه

نشد دست بکشم از یه آدم سرد که منو از هرچی عشقه بد خاطره کرد
همیشه همینه نخواد و نبینه صبورم همیشه اینجوری نمیشه

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من





کد بزودی .......................









برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه رایتل کد آهنگ پیشواز ایرانسل خودخواه محسن یگانه کد پیشواز همراه اول Kod pishvaz کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار خودخواه محسن یگانه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه برای رایتل پخش انلاین کد آوای انتظار خودخواه محسن یگانه کد پیشواز کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه ایرانسل کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز رایتل خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو