loading...

پیشواز من

  کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلانعمرم حامد                         

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 جمعه 09 خرداد 1399

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلانعمرم

حامد                             

 

پهلان

 

91

 

۵۵۱۵۱۷۵

 

۵۰۰۰

 

۳۰

یه روزی گفتی که بی تو نمیشه

حالا داری میری واسه همیشه

تو بهم گفتی که با من می مونی

چی شده حالا میگی که پشیمونی

همه دنیای من تو بودی

نمی تونی بری ازم جدا شی

حق نداری منو تنهام بذاری

نمی تونی دوسم نداشته باشی

عمرم بی تو من نمی تونم

باشم بی تو من زنده بمونم

من جز تو کسی رو ندارم

سر رو شونش بذارم بی تو می میرم

عمرم بی تو من نمی تونم

باشم بی تو من زنده بمونم

من جز تو کسی رو ندارم

سر رو شونش بذارم بی تو می میرم







برچسب ها کد آوای انتظار حامد پهلان عمرم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان عمرم برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز حامد پهلان عمرم کد پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان عمرم ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان عمرم کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل حامد پهلان عمرم کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز حامد پهلان عمرم همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان عمرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان عمرم کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز حامد پهلان عمرم رایتل کد آوای انتظار حامد پهلان عمرم کد آهنگ پیشواز حامد پهلان عمرم پخش انلاین kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو