loading...

پیشواز من

,✖,    ,✖,    کد آهنگ پیشواز به من نگاه کن از مهدی یراحی,✖,    کد پیشواز ایرانسل مهدی اسدی طاها من عاشق اینم,✖,    کد اهنگ پیشواز ایران,✖,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 یکشنبه 17 آذر 1398


,✖,   
,✖,    کد آهنگ پیشواز به من نگاه کن از مهدی یراحی
,✖,    کد پیشواز ایرانسل مهدی اسدی طاها من عاشق اینم
,✖,    کد اهنگ پیشواز ایران
,✖,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند با پخش انلاین
,✖,    کد آهنگ پیشواز دنیای این روزای من همراه اول
,✖,    کد آهنگ پیشواز تتلو ایرانسل
,✖,    کد پیشواز من عاشق اینم
,✖,    کد مدیریت آهنگ پیشواز ایرانسل
,✖,    کد پیشواز اهنگ های باران
,✖,   
,✖,   
,✖,   

♫♫ از تو عبور میکنم.فقط نگاه میکنی
من اشتباه میکنم تو هم گناه میکنی
ازم عبور میکنی ببین سقوط میکنم
به من نگاه کن بزن فقط سکوت میکنم
از تو عبور میکنم فقط نگاه میکنی
من اشتباه میکنم تو هم گناه میکنم
به من نگاه کن نترس من به تو مبتلا شدم
به موج میزنم ببین چه ساده ناخدا شدم
به من نگاه کن بگو کجارو زیرو رو کنم
کدوم گلایه رو بگم چه دردی و آرزو کنم
به من نگاه کن برو فاصله باورم بشه
در انتظار بودنت عذاب آخرم بشه
ازم عبور میکنی ببین سقوط میکنم
به من نگاه کن بزن فقط سکوت میکنم
به من نگاه کن بگو کجارو زیرو رو کنم
کدوم گلایه رو بگم چه دردی و آرزو کنم
به من نگاه کن برو فاصله باورم بشه
در انتظار بودنت عذاب آخرم بشه
♫♫

http://www.irmp3.ir/

 

,✖,    کد آهنگ پیشواز به من نگاه کن از مهدی یراحی  - بزودی

82227 به من نگاه کن 4 سروش سیدین
82226 به من نگاه کن 3 سروش سیدین
82225 به من نگاه کن 2 سروش سیدین
82224 به من نگاه کن سروش سیدین
37497 به من نگاه کن فرهاد بیاضی
35237 به من نگاه کن فرشید نیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز به من نگاه کن از مهدی یراحی کد پیشواز ایرانسل مهدی اسدی طاها من عاشق اینم کد اهنگ پیشواز ایران کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند با پخش انلاین کد آهنگ پیشواز دنیای این روزای من همراه اول کد آهنگ پیشواز تتلو ایرانسل کد پیشواز من عاشق اینم کد مدیریت آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز اهنگ های باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو