loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رویا راغبkod pishvaz irancell & Lyrics Music Ragheb Royaکد آهنگ پیشواز ایرانسل رویا راغبمتن آهنگ رویا راغبزیبای دلم بی تابت شدمدل دادم به تو بی خوابت شدمتو عشقو زنده کردی تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 527 شنبه 13 دی 1399




کد آهنگ پیشواز ایرانسل رویا راغب

kod pishvaz irancell & Lyrics Music Ragheb Roya

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رویا راغب

متن آهنگ رویا راغب

زیبای دلم بی تابت شدم
دل دادم به تو بی خوابت شدم

تو عشقو زنده کردی تو قلبم دوباره با یه حس ناب
با فکر تو بیدارم ای عشق من مث فرشته ها بخواب

چشماتو ببند و خواب عشقتو ببین تو بهترین خیال رو زمین
میخوام بگم دوست دارم همین

تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون صدام بزن یه لحظه در میون
همیشه پای عشق من بمون

تکست و دانلود آهنگ رویا راغب

باز یادم بیار احساساتتو
توو گوشم بخون میشم واسه تو

تو عشقو زنده کردی تو قلبم دوباره با یه حس ناب
با فکر تو بیدارم ای عشق من مث فرشته ها بخواب

چشماتو ببند و خواب عشقتو ببین تو بهترین خیال رو زمین
میخوام بگم دوست دارم همین

تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون صدام بزن یه لحظه در میون
همیشه پای عشق من بمون

**






کد بزودی پس از انتشار درج می شود
منبع متن فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو