loading...

پیشواز من

تنگِ غروب، دلِ من بَدجوری تنگ میشِه برات…♯♫♪ چه ساده!! پاک کردی منو، از دفترِ خـاطره هات…♯♫♪ خیلی دلم گرفته… که نموندی، تو کنارِ من!…♯♫♪ #ملودی: سینا شعبانخانی حتّـی تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 یکشنبه 10 آذر 1398

تنگِ غروب، دلِ من بَدجوری تنگ میشِه برات…♯♫♪

چه ساده!! پاک کردی منو، از دفترِ خـاطره هات…♯♫♪

خیلی دلم گرفته… که نموندی، تو کنارِ من!…♯♫♪

#ملودی: سینا شعبانخانی

حتّـی تووو آسمون نموند! ستاره ای برایِ من…♯♫♪

غروبِ سردِ لعنتی، آتیش کشید به زندگیم…♯♫♪

 

 

اَشکامو جاری کرده… رویِ دفترِ هَمیشگیم…♯♫♪

خیلی بدی کردی، به من… بدون! که یادم نمـیره…♯♫♪

#شاعر: معصومه اکبری

این کاری که تو کردی، از خاطرِ آدَم نمیره…♯♫♪

تو هــمه یِ فکرِ منی… چرا میری؛ دل میکَنی؟!؟!…♯♫♪

از همه یِ خاطره هات، داری مَنو خـط میزنی!…♯♫♪

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی غروب

29878            غروب سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی غروب کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی چشمای مست کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز سینا شعبانخانی ایرانسل کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی رنگ سال کد پیشواز عمدا 2
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو