loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز بارانم علی عبدالمالکی ,کد آهنگ پیشواز بارانم علی عبدالمالکی جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز بارانم علی عبدالمالکی ,کد پیشواز بارانم علی عب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 233 جمعه 17 خرداد 1398

کد آهنگهای پیشواز بارانم علی عبدالمالکی ,کد آهنگ پیشواز بارانم علی عبدالمالکی  جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز بارانم علی عبدالمالکی ,کد پیشواز بارانم علی عبدالمالکی ,کد آهنگ پیشواز جدید بارانم علی عبدالمالکی ,بارانم علی عبدالمالکی ,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ بارانم علی عبدالمالکی ,

 

کد پیشواز بارانم علی عبدالمالکی

 

یارا ، من افسرده ام

دوای دردِ من تویی بیا بکش مرا به آغوش

یارا ، تو جانِ منی

تویی همان غَمی که تا ابد نشد زِ من فراموش

بیا که خسته ام از این سکوت و این چراغِ خاموش

بارانم کنار تو میمانم ، که نیمه پنهانم تو دیدی و بس

 

 

 

ای جانم ، تو لذتِ زندانم ، نوازش دستانم

تو دیدی و بس ، تو دیدی و بس

غیر از تو ، من از همه غمگینم ، هلاهلِ شیرینم

به کامِ من باش

خورشیدم ، تو ماهِ بی مهتابی ، به جانِ من میتابی

بمانی ای کاش

بارانم کنار تو میمانم ، که نیمه پنهانم تو دیدی و بس

ای جانم ، تو لذتِ زندانم ، نوازش دستانم

تو دیدی و بس ، تو دیدی و بس

 

کد پیشواز بارانم علی عبدالمالکی  - بزودی

 


 







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز بارانم علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز بارانم علی عبدالمالکی جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز بارانم علی عبدالمالکی کد پیشواز بارانم علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز جدید بارانم علی عبدالمالکی بارانم علی عبدالمالکی سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ بارانم علی عبدالمالکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو