loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل عجب شبیه کامران مولاییKod pishvaz Irancell Kamran Molaei Ajab Shabiyeکد پیشواز ایرانسل عجب شبیه کامران مولاییمتن اهنگ آهنگ عجب شبیه کامران مولاییامشب عجب شبیهفرق داره با بقیهجمع شدیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 پنجشنبه 23 بهمن 1399




کد پیشواز ایرانسل عجب شبیه کامران مولایی

Kod pishvaz Irancell Kamran Molaei Ajab Shabiye

کد پیشواز ایرانسل عجب شبیه کامران مولایی

متن اهنگ آهنگ عجب شبیه کامران مولایی

امشب عجب شبیه
فرق داره با بقیه

جمع شدیم همه دور هم
بگو رختشو جمع کنه غم

پای چایی پای آتیش باشه
یه موزیک لایتم گاهی قاتیش

میخوام جوری بترکونیم
هیشکی هیچی نشه حالیش

بده بره هواتو من تکی میخرم اداتو
تو دلتو بده به من که بشه دل من برا تو

بده بره غماتو خندون ببینم لباتو
از این به بعد نباشه غمت خودم دارم هواتو

بده بره هواتو من تکی میخرم اداتو
تو دلتو بده به من که بشه دل من برا تو

بده بره غماتو خندون ببینم لباتو
از این به بعد نباشه غمت خودم دارم هواتو

تکست آهنگ عجب شبیه کامران مولایی

آره شما ناز داری نازت بدجوری کشندس
دل مارو دست میندازی همیشه تو از قصد

خوبه حالم وقتی یکی مث تورو دارم
مال منه دنیا عشقم تو باشی کنارم

بده بره هواتو من تکی میخرم اداتو
تو دلتو بده به من که بشه دل من برا تو

بده بره غماتو خندون ببینم لباتو
از این به بعد نباشه غمت خودم دارم هواتو

بده بره هواتو من تکی میخرم اداتو
تو دلتو بده به من که بشه دل من برا تو

بده بره غماتو خندون ببینم لباتو
از این به بعد نباشه غمت خودم دارم هواتو








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو