loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز دردت به جونم علی عبدالمالکی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل دردت به جونم علی عبدالمالکی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل داغ دلم از علی عبدالمالکی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3267 یکشنبه 03 آذر 1398


,    کد اهنگ پیشواز دردت به جونم علی عبدالمالکی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل دردت به جونم علی عبدالمالکی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل داغ دلم از علی عبدالمالکی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول دلکم علی عبدالمالکی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا بزرگه علی عبدالمالکی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی با پخش آنلاین
,    اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی اه منه همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی عشق من
,    کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول
,   
,   

https://p-music.ir

من میرم واسه همیشه عشق من
این دله تنها واست تنگ میشه عشق من
حیفه اون چشمات که اشک بریزن عشق من
این دله تنها واست تنگ میشه عشق من
من میرم به خاطر هر دوتامون
فراموش کن تمومه خاطره هامون
بزار تا راحت ازت جدا بشم برم
شوگون نداره اشک بریزن چشامون
دردت به جونم گریه نکن
آرومه جونم گریه نکن
بزار تا راحت جدا بشیم
مهربونم گریه نکن
عشقت بمیره گریه نکن
گریم میگیره گریه نکن
اشکاتو پاک کن و بزار برم
دیگه دیره گریه نکن

من میرم واسه همیشه عشق من
این دله تنها واست تنگ میشه عشق من
حیفه اون چشمات که اشک بریزن عشق من
این دله تنها واست تنگ میشه عشق من
من میرم به خاطر هر دوتامون
فراموش کن تمومه خاطره هامون
بزار تا راحت ازت جدا بشم برم
شوگون نداره اشک بریزن چشامون
دردت به جونم گریه نکن
آرومه جونم گریه نکن
بزار تا راحت جدا بشیم
مهربونم گریه نکن
عشقت بمیره گریه نکن
گریم میگیره گریه نکن
اشکاتو پاک کن و بزار برم
دیگه دیره گریه نکن

من میرم واسه همیشه عشق من
این دله تنها واست تنگ میشه عشق من
حیفه اون چشمات که اشک بریزن عشق من

این دله تنها واست تنگ میشه عشق من
من میرم به خاطر هر دوتامون
فراموش کن تمومه خاطره هامون
بزار تا راحت ازت جدا بشم برم
شوگون نداره اشک بریزن چشامون
دردت به جونم گریه نکن
آرومه جونم گریه نکن
بزار تا راحت جدا بشیم

علی عبدالمالکی دردت به جونم

,    کد اهنگ پیشواز دردت به جونم علی عبدالمالکی

 

,    کد اهنگ پیشواز دردت به جونم علی عبدالمالکی - هنوز ساخته نشده - جهت اطلاع رسانی کاربرانی که درخواست دادن

 

 

ایرانسل

دردت
به
جونم

باباجون

۴۴۱۴۸۴۲

۵۰۰۰

۳۰روز

 

 

 

 

 

همراه اول

69858 دردت به جونم بابا احمدرضا فریدونی

 

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز دردت به جونم علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دردت به جونم علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل داغ دلم از علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز همراه اول دلکم علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا بزرگه علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی با پخش آنلاین اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی اه منه همراه اول کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی عشق من کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو