loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز داره بارون میزنه نم نم,    کد اهنگ پیشواز مهراد جم همراه اول,    کد پیشواز مهراد جم گل شقایق,    آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 822 پنجشنبه 01 خرداد 1399


,   
,    کد اهنگ پیشواز داره بارون میزنه نم نم
,    کد اهنگ پیشواز مهراد جم همراه اول
,    کد پیشواز مهراد جم گل شقایق
,    آهنگ پیشواز همراه اول
,    کد پیشواز آهنگ ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول غمگین ترکی
,    کد پیشواز شیک
,    کد اهنگ پیشواز بعد تو از مهراد جم
,    پیشواز ایرانسل آپ آهنگ
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی نوازش
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی اشرفی پخش انلاین
,    کد اهنگ پیشواز حسین کشتکار برای همراه اول
,    کد پیشواز دلبر
,    pishvazman
,   

♩♪♬داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن
دارم از اون کوچه رد میشم که تورو توش گمت کردم
♩♪♬خالیه دستم منو ببین چه خستم 
وای اگه نباشی میگیره نفسم
♩♪♬من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام 
بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
♩♪♬زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی ...

 

فقط مال من بودی قبلا دور شدی ازم ♩♪♬
کم کم پس گرفتی دلتو از من وای به حالت قلبم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام♩♪♬
 بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی ...♩♪♬


ترک اول من هوایتم (داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن)

همراه اول: 98096

ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۵۶

 

ترک دوم هواییتم

همراه اول: 98097

ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۵۷

 

ترک سوم هواییتم

همراه اول: 98098

ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۵۸

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز داره بارون میزنه نم نم کد اهنگ پیشواز مهراد جم همراه اول کد پیشواز مهراد جم گل شقایق آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز آهنگ ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول غمگین ترکی کد پیشواز شیک کد اهنگ پیشواز بعد تو از مهراد جم پیشواز ایرانسل آپ آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی نوازش کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی اشرفی پخش انلاین کد اهنگ پیشواز حسین کشتکار برای همراه اول کد پیشواز دلبر pishvazman
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو