loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل دردت به جانم پدرام پالیزKod Pishvaz Pedram Paliz Dardat Be Janamکد پیشواز ایرانسل دردت به جانم پدرام پالیزترانه و شعر آهنگ دردت به جانم پدرام پالیزتو شفافی مث شیشه ایمن در تو خلاصه ش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 پنجشنبه 16 مرداد 1399



کد پیشواز ایرانسل دردت به جانم پدرام پالیز

Kod Pishvaz Pedram Paliz Dardat Be Janam

کد پیشواز ایرانسل دردت به جانم پدرام پالیز

ترانه و شعر آهنگ دردت به جانم پدرام پالیز

تو شفافی مث شیشه ای
من در تو خلاصه شده ام
من ساقه و تو ریشه ای

بی تو هر جایی که باشم و
قد بکشم میخشکم

من به یاد تو بودم ای همه ی وجودم
هر جایی که میرفتی از تو دلخور نبودم

تا زمانی که گفتی که نمیمانی و
من خم شد پشتم کم کم

ای تو آرام جانم من نمیتوانم
بی تو زنده بمانم ای دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل را میشکنم نرو

ای تو آرام جانم من نمیتوانم
بی تو زنده بمانم دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل را میشکنم نرو

تکست آهنگ دردت به جانم پدرام پالیز

هر روز به هر بهانه ای
میزنم بیرون از خانه به یک نشانه ای

انتخابی که مرا لرزاند و
قلبم را کرده ویرانه ای

دلم شکست به جان تو
که بیشترین تاثیر را تو بر من میگذاشتی
بهانه ای بودی عزیزم که دومی نداشتی

ای تو آرام جانم من نمیتوانم
بی تو زنده بمانم ای دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل را میشکنم نرو

ای تو آرام جانم من نمیتوانم
بی تو زنده بمانم دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل را میشکنم نرو

**


کد ... بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو