loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز رایتل روزبه بمانی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزبه بمانی کجا باید برم,    کد اهنگ پیشواز کجا باید برم روزبه بمانی,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4683 یکشنبه 04 آذر 1397



,   
,    کد اهنگ پیشواز رایتل روزبه بمانی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزبه بمانی کجا باید برم
,    کد اهنگ پیشواز کجا باید برم روزبه بمانی
,    کد پیشواز روزبه بمانی همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز روزبه بمانی
,    کد پیشواز ایرانسل روزبه بمانی خودم خواستم
,    آهنگ پیشواز همراه اول روزبه بمانی کجا باید برم
,    کد پیشواز ایرانسل روزبه بمانی کجا باید برم
,    کد پیشواز کجا باید برم همراه اول

همراه اول :

۲۲۲۳۳ کجا باید برم ۳ روزبه بمانی
۲۲۲۳۲ کجا باید برم ۲ روزبه بمانی
۲۲۲۳۱ کجا باید برم ۱ روزبه بمانی

فعال سازی با ارسال کد به ۸۹۸۹

ایرانسل:

۳۳۱۱۳۹۰۱ کجا باید برم ۱ روزبه بمانی

۳۳۱۱۳۹۰۲ کجا باید برم ۲ روزبه بمانی

۳۳۱۱۳۹۰۳ کجا باید برم ۳ روزبه بمانی

۳۳۱۱۳۹۰۴ کجا باید برم ۴ روزبه بمانی

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

رایتل:

بزودی… کجا باید برم ۱ روزبه بمانی

بزودی… کجا باید برم ۲ روزبه بمانی

فعال سازی با ارسال کد به ۲۰۳۰

متن آهنگ کجا باید برم روزبه بمانی :

کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره
کجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بذاره
چه کردم با خودم که مرگ و زندگی برام فرقی نداره
محاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیاره
کجا باید برم که تو هر ثانیم تورو اونجا نبینم
کجا باید برم که بازم تا ابد به پای تو نشینم
قراره بعد تو چه روزایی رو من تو تنهایی ببینم
دیگه هرجا برم چه فرقی میکنه از عشق تو همینم

http://mtn-music.org







برچسب ها کد اهنگ پیشواز رایتل روزبه بمانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزبه بمانی کجا باید برم کد اهنگ پیشواز کجا باید برم روزبه بمانی کد پیشواز روزبه بمانی همراه اول کد اهنگ پیشواز روزبه بمانی کد پیشواز ایرانسل روزبه بمانی خودم خواستم آهنگ پیشواز همراه اول روزبه بمانی کجا باید برم کد پیشواز ایرانسل روزبه بمانی کجا باید برم کد پیشواز کجا باید برم همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو