loading...

پیشواز من

1- کد قطعه اول پیشواز همراه اول معلومه کجایی: 99810 بی تو تک و تنهام ، چه سرده دستام ، معلومه کجایی بی تو من و دریا بی تو شب و سرما / کجایی با کی الان ، منم که تیره و تار و تنهام … فکرم باش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 چهارشنبه 12 خرداد 1400

کد آوای انتظار معلومه کجایی میثم ابراهیمی همراه اول

1- کد قطعه اول پیشواز همراه اول معلومه کجایی: 99810

بی تو تک و تنهام ، چه سرده دستام ، معلومه کجایی
بی تو من و دریا بی تو شب و سرما / کجایی با کی الان ، منم که تیره و تار و تنهام …
فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر ، من من و یادت و شب …

 

2- کد قطعه دوم: 99811

از فکرای بی سر و ته میزنم بی تو توی دل شهر …
فرقی نداره که چی میشه تهش میخوام یه امشبو دیوونه شم…
چرا نگاتو میدزدی ازم دنیارو واست میریزم بهم…







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو