loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز اگه این زندگی باشه,    اگه این زندگی باشه من ازمردن هراسم,    اگه اين زندگي باشه من ازمردن هراسم نيست,    دانلود آهنگ اگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 244 یکشنبه 11 اسفند 1398


,    کد اهنگ پیشواز اگه این زندگی باشه
,    اگه این زندگی باشه من ازمردن هراسم
,    اگه اين زندگي باشه من ازمردن هراسم نيست
,    دانلود آهنگ اگه این زندگی باشه اگه این سهمم از دنیاست
,    ترانه اگه این زندگی باشه خواجه امیری
,    یه حسی دارم این روزا که گاهی باخودم میگم
,    آهنگ شاید مردم حواسم نیست از احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ احساس آرامش احسان خواجه امیری با کیفیت 320
,    متن آهنگ من از مردن هراسم نیست
,    کد آهنگ پیشواز

من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
شاید مردم حواسم نیست
اگه این زندگی باشه
اگه این سهمم از دنیاس
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
که گاهی باخودم میگم
شاید مردم حواسم نیست
بعد تو من از همه دنیا بریدم
باورم کن من به بد جایی رسیدم
لحظه لحظه زندگیمون با عذابه
باورم کن حال من خیلی خرابه
اگه این زندگی باشه
من از مردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
شاید مردم حواسم نیست
اگه این زندگی باشه
اگه این سهمم از دنیاس
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
که گاهی باخودم میگم
شاید مردم حواسم نیست

 

30906

احساس آرامش

احسان خواجه امیری







برچسب ها کد اهنگ پیشواز اگه این زندگی باشه اگه این زندگی باشه من ازمردن هراسم اگه اين زندگي باشه من ازمردن هراسم نيست دانلود آهنگ اگه این زندگی باشه اگه این سهمم از دنیاست ترانه اگه این زندگی باشه خواجه امیری یه حسی دارم این روزا که گاهی باخودم میگم آهنگ شاید مردم حواسم نیست از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ احساس آرامش احسان خواجه امیری با کیفیت 320 متن آهنگ من از مردن هراسم نیست کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو