loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابیkod pishvaz - Majid Akhshabi Heyfeکد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابیترانه و شعر آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابیحیفه زمستون چه دلم حیفه ازت دل سرد شمنذار که از دوری تو ی آدم دی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 سه شنبه 10 دی 1398




کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی

kod pishvaz - Majid Akhshabi Heyfe

کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی

ترانه و شعر آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی

حیفه زمستون چه دلم حیفه ازت دل سرد شم
نذار که از دوری تو ی آدم دیگه بشم

حیفه بیوفتی از سرم حیفه بذارمت برم
نذار یکی دیگه به جات بهم بگه دوست دارم

تا حسی مونده بینمون تا یخ نکرده عشقمون

 

% کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی %

# همراه اولیرانسل# کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی# بزودی + فعلا ساخته نشده*جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده*


باز با چشات دیوونه شو آتیش بسوزونو بمون

بمون اگه بری دیگه اینجوری عاشق نمیشم
هزاریم بگذره من این منه سابق نمیشم

تکست آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی

حیفه شبایی که با هم میشه ستاره بشمریم
حیفه که ما دوتا ی روز از یاد همدیگه بریم

توو دوری و توو فاصله مثل غریبه ها بشیم
توو اوج تنهاییامون از عشق هم دست بکشیم

تا حسی مونده بینمون تا یخ نکرده عشقمون
باز با چشات دیوونه شو آتیش بسوزونو بمون

بمون اگه بری دیگه اینجوری عاشق نمیشم
هزاریم بگذره من این منه سابق نمیشم

حیفه زمستون چه دلم حیفه ازت دل سرد شم
نذار که از دوری تو ی آدم دیگه بشم

حیفه بیوفتی از سرم حیفه بذارمت برم
نذار یکی دیگه به جات بهم بگه دوست دارم

**











برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل حیفه مجید اخشابی کد پیشواز حیفه مجید اخشابی کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی پخش انلاین کد پیشواز همراه اول Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی همراه اول کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی کد آوای انتظار حیفه مجید اخشابی کد پیشواز جدید حیفه مجید اخشابی کد آهنگ پیشواز همراه اول حیفه مجید اخشابی کد آهنگ پیشواز جدید حیفه مجید اخشابی کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار حیفه مجید اخشابی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حیفه مجید اخشابی جدید کد پیشواز ایرانسل Kod Pishvaz Irancell
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو