loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز در مورد مادر,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حبیب مادر,    اهنگ پیشواز مرگ مادر,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3909 دوشنبه 13 آبان 1398



,    کد آهنگ پیشواز در مورد مادر
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حبیب مادر
,    اهنگ پیشواز مرگ مادر
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف
,    اهنگ پیشواز مادر من همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی مادر
,    کد اوای انتظار مادر
,    آهنگ پیشواز پدر و مادر
,    کد آهنگ پیشواز مادر پرستار دلم برا همراه اول

 

مادر بی تو تنها و غریبم

اتاق خالی ام بی تو چه سرده

مادر ، مادر خوبو قشنگم

بدون تو دل من پُر درد

فضای خونه بی بوی تو هیچه

صدای تو هنوز اینجا میپیچه

مادر ، مادر

دانلود آهنگ مادر از حبیب محبیان

هنوزم تو دلم تموم قصه هات جوونه

خاله سوسکه دیگه شعر آشتی مثه

قدیما نمیخونه

مادر ، مادر

شبا با صدای لالایی های تو خوابیدم

لالایی ، مادرم حالا نوبت توست

تو بخواب امیدم

مـادر ، مـادر

مادر بی تو تنهاو غریبم

اتاق خالی ام بی تو چه سرده

مادر ، مادر خوبو قشنگــم

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حبیب مادر - ساخته نشده - جهت اطلاع رسانی کاربران

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها کد آهنگ پیشواز در مورد مادر کد آهنگ پیشواز همراه اول حبیب مادر اهنگ پیشواز مرگ مادر کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف اهنگ پیشواز مادر من همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی مادر کد اوای انتظار مادر آهنگ پیشواز پدر و مادر کد آهنگ پیشواز مادر پرستار دلم برا همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو