loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد آهنگ قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید قاصدک مهد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 پنجشنبه 22 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد آهنگ قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل,

من که یاری ندارم چشم انتظاری ندارم
قاصدک برو برو که باتو کاری ندارم
قاصدک به چشم من قصه ی یک دردی برو
میدونم برای من خبر نیاوردی برو
توی ۷تا آسمون من یه ستاره ندارم
کسی که عشق من و به یاد بیاره ندارم
ندارم دلی که یک لحظه بیادم بزنه
ندارم هیچکسی رو که فک کنی یار منه
قاصدک برو برو که باتو کاری ندارم
من که یاری ندارم چشم انتظاری ندارم
خیلی وقته اونی که براش میمردم دیگه نیست
قاصدک هارو بیادش می شمردم دیگه نیست
خیلی وقته که دارم با تنهایی سر می کنم
همه ی قاصدک های شهر و پر پر می کنم
قاصدک برو برو که باتو کاری ندارم
من که یاری ندارم چشم انتظاری ندارم

 

https://nava.ir

کد آهنگ پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل - بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل کد پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل کد آهنگ قاصدک مهدی یراحی ایرانسل کد آهنگهای پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید قاصدک مهدی یراحی ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز قاصدک مهدی یراحی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو