loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشاوین,    کد پیشواز ایرانسل آرشاوین یار قشنگم,    کد آوای انتظار همراه اول آرشاوین,    کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 سه شنبه 24 مهر 1397


,   
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشاوین
,    کد پیشواز ایرانسل آرشاوین یار قشنگم
,    کد آوای انتظار همراه اول آرشاوین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سریال لطیفه
,    کد آوای انتظار همراه اول آرشاوین یار قشنگم
,    کد پیشواز همراه اول ارشاوین
,    کد آوای انتظار آرشاوین به نام کی جز تو برای همراه اول
,    کد پیشواز یار قشنگم
,   

متن آهنگ آرشاوین یار قشنگم یار عزیزم

به شکل یه کویر من بی حصارم
یا به سبک شعر شام گریه دارم
یا به سان یک پرنده تو قفس بیمارم
شدم بدبین و از این زندگی بیزارم
یار قشنگم یاز عزیزم یار گلم جون دلم
یار قشنگم یاز عزیزم یار گلم جون دلم
نمیدونم چه هست خاموشی تو
سکوت بشکن بیام پا بوسی تو
هنوز هستم هنوز تنها و بیمار
هنوزم منو پلکای بیدار
یار قشنگم یاز عزیزم یار گلم جون دلم
یار قشنگم یاز عزیزم یار گلم جون دلم
به شکل یه کویر من بی حصارم
یا به سبک شعر شام گریه دارم
یا به سان یک پرنده تو قفس بیمارم
شدم بدبین و از این زندگی بیزارم
یار قشنگم یاز عزیزم یار گلم جون دلم

http://tazehayenojoomi.ir

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با سلام دنبال این آهنگ پیشواز هستیم فکر کنم هنوز منتشر نشده اگه کسی داشت برامون ارسال کنه تا بقیه استفاده کنن







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشاوین کد پیشواز ایرانسل آرشاوین یار قشنگم کد آوای انتظار همراه اول آرشاوین کد آهنگ پیشواز همراه اول سریال لطیفه کد آوای انتظار همراه اول آرشاوین یار قشنگم کد پیشواز همراه اول ارشاوین کد آوای انتظار آرشاوین به نام کی جز تو برای همراه اول کد پیشواز یار قشنگم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو