loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول جامون عوض میثم ابراهیمیkod avaye entezar hamrah aval Meysam Ebrahimi Jamoon Avazکد آوای انتظار همراه اول جامون عوض میثم ابراهیمیترانه و شعر آهنگ جامون عوض میثم ابراهیمیبگو بعد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 423 دوشنبه 14 مهر 1399

کد آوای انتظار همراه اول جامون عوض میثم ابراهیمی

kod avaye entezar hamrah aval Meysam Ebrahimi Jamoon Avaz

کد آوای انتظار همراه اول جامون عوض میثم ابراهیمی

ترانه و شعر آهنگ جامون عوض میثم ابراهیمی

بگو بعد تو من به کی بگم
به کی بگم از این دلی که رفت

جای نبودنت موند توی سینم
یه تیکه قلب

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

تو که نبودی ببینی
توی این شبا چقدر تنگه دلم

تکست آهنگ جامون عوض میثم ابراهیمی

جمع نشه توو چشت اشکی یه وقت
وقتی که نیستی من از کی بگم
کم نشد عشق تو حتی یه بار توو دلم

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

تو که نبودی ببینی
توی این شبا چقدر تنگه دلم

** کد بزودی **







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو