loading...

پیشواز من

من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو … از تو خواهش میکنم از پیش من نرو –» دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه »« این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه –» 1- کد قطع

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

کد آوای انتظار رویای من فرزاد فرخ همراه اول

من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو …
از تو خواهش میکنم از پیش من نرو –»
دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه »«
این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه –»

1- کد قطعه اول: 29293

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

تو مال منی قلبمو میبری !!
بگو تا کی کجا … دلو میخوای ببری –»

2- کد قطعه دوم: 29294

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

تو با این چرب زبونی هوش از سرم میپرونی!!
هی منو میترسونی قلبمو میلرزونی…
دل فقط با توئه حرف من با توئه رویای من –»

3- کد قطعه سوم: 29295

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

» فعال سازی: ارسال کد به شماره 8989 به صورت لاتین

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو