loading...

پیشواز من

  تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9927 پنجشنبه 23 خرداد 1398

 

تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه
یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم
تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید
تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای دشمن برآورده شد
بماند هنوز تو فکرتم نیفتاده عشقت از سرم
تو رفتی خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگه صدای خندتم
بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

 

هنوز عطر تو توی این خونه هست

کد پیشواز مهدی احمدوند بماند همراه اول,اختصاصی از سایت پیشواز من,مهدی احمدوند بماند همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید مهدی احمدوند بماند همراه اول,Pishvazman.rozblog.com,کد آهنگ مهدی احمدوند بماند همراه اول,کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند همراه اول 1398,کد آهنگ پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید,پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,


چرا اشک من دست و پاتو نبست
دل آتیش گرفت از نبود تو سوخت
دلم رو دلت خیلی ارزون فروخت
دلم ابر و طوفانه حال و هواش
دلم به نبود تو عادت نداشت
چرا اشک من روت موثر نبود
چون هیشکی بجز من مقصر نبود
بماند هنوز تو فکرتم نیفتاده عشقت از سرم
تو رفتی خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگه صدای خندتم
بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

 

کد پیشواز جدید آهنگ مهدی احمدوند بماند همراه اول

بزودی







برچسب ها کد پیشواز مهدی احمدوند بماند همراه اول اختصاصی از سایت پیشواز من مهدی احمدوند بماند همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید مهدی احمدوند بماند همراه اول Pishvazman.rozblog.com کد آهنگ مهدی احمدوند بماند همراه اول کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند همراه اول 1398 کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو