loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز حتی فکرشم نکن علی لهراسبی,    کد پیشواز همراه اول حتی فکرشم نکن,    کد پیشواز همراه اول آرام میگیریم علی لهراسبی,    کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1736 یکشنبه 25 آذر 1397

,    کد اهنگ پیشواز حتی فکرشم نکن علی لهراسبی
,    کد پیشواز همراه اول حتی فکرشم نکن
,    کد پیشواز همراه اول آرام میگیریم علی لهراسبی
,    کد پیشواز همراه اول علی لهراسبی اروم بگیر
,    کد پیشواز ایرانسل آرام میگیریم علی لهراسبی
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارام میگیرم
,    کد پیشواز ایرانسل سریال آرام میگیریم
,    کد پیشواز علی لهراسبی
,    کد پیشواز علی لهراسبی عشقه

متن آهنگ آرام میگیریم با صدای علی لهراسبی

حتی فکرشم نکن
تنها بری هر جا بری هستم
یه تیکه از قلب بی درد می کنی
بارون بگیر
خستم
نوازش با دستات جوره
ولی حیف که دستات دوره
الان نرو
که درگیر پاییزم
تنهام نذار
بی تو بهم میریزم
بارون میاد تو باید باشی باهام
بارونیمو بندازی رو شونه هام
عشق تو که نترسم می کنه
هوای تو منو آدم می کنه
می بینی که من تو آتیشم نرو
نه وقتش نیست
الان از پیشم نرو
با من بمون

****************
آهنگ آروم بگیر علی لهراسبی

*****************
اگر یه برگ خسته دست بادم
حتی اگه کسی نمونده که بیاد بیادم
بازم خدا بدترین لحظه میرسه به دادم
با من بمون حالا که حال زندیگم وخیمه
بهونه کن
وسط رویا های نصفه نیمه
وقتی دلم دارو ندارشو باهات سهیمه
چشمامو بستم بری
برو ولی عاشق که ترسو نیست
طاقت ندیدنت دیگه
با این جشمهای کم سو نیست
زندگیم میره به باد میره با
اون بی قراریتو
روزهای خوبم میاد اگر یه کم
طاقت بیاری تو
با من بمون اگر یه برگ خسته دست بادم
حتی اگه کسی نمونده که بیفته یادم
بازم خدا بدترین لحظه میرسه به دادم

 

 

,    کد اهنگ پیشواز حتی فکرشم نکن علی لهراسبی

*درخواستی کاربران*,    کد اهنگ پیشواز حتی فکرشم نکن علی لهراسبی

طبق سرچ و بررسی مدیر سایت  ,    کد اهنگ پیشواز حتی فکرشم نکن علی لهراسبی  هنوز منتشر نشده   ( پیدا نشده)

ممکنه بزودی منتشر  شه (این مطلب جهت آگاهی کاربران است)

برای درخواست آهنگ ( دانلود آهنگ







برچسب ها کد اهنگ پیشواز حتی فکرشم نکن علی لهراسبی کد پیشواز همراه اول حتی فکرشم نکن کد پیشواز همراه اول آرام میگیریم علی لهراسبی کد پیشواز همراه اول علی لهراسبی اروم بگیر کد پیشواز ایرانسل آرام میگیریم علی لهراسبی کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارام میگیرم کد پیشواز ایرانسل سریال آرام میگیریم کد پیشواز علی لهراسبی کد پیشواز علی لهراسبی عشقه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو