loading...

پیشواز من

ای همه هستی من باعث مستی من حیسن شوم به فدایت عشق نگار منی باغ بهار منی فدای کرب و بلایت مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا موسم اشک و غمست آه غم و دلم از ماه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 یکشنبه 19 آبان 1398

ای همه هستی من باعث مستی من حیسن شوم به فدایت

عشق نگار منی باغ بهار منی فدای کرب و بلایت

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

موسم اشک و غمست آه غم و دلم از ماه عزای حسین هست

جان تمام جهان کودک و پیر جوان به فدای حسین هست

عالم شده در غم از این ماتم ماتم حسین زهرا

عالم شده در غم از این ماتم ماتم حسین زهرا

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر مست می

 

 

pardismusics.com

 

 

ناصر صدر ایرانسل

 

۴۴۱۸۶۰۱

 

۵۰۰۰ ریال

 

۳۰روز  -----------------------------------------

مست می 2

 

 

 

ناصر صدر ایرانسل

 

۴۴۱۸۶۰۲

 

۵۰۰۰ ریال

 

۳۰روز  -----------------------------------------

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل کد پیشواز ایرانسل ناصر صدر مست می کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر مست می کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر مست می کد پیشواز کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر مست می پخش انلاین Kod Pishvaz Irancell Naser sadr Naser sadr کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر مست می جدید کد پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر مست می کد پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر مست می کد پیشواز ناصر صدر کد آهنگ پیشواز ناصر صدر کد پیشواز ناصر صدر ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر مست می پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو