loading...

پیشواز من

X کد پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز X کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز - سایت پیشواز من X کد پیشوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2451 یکشنبه 20 مرداد 1398
X کد پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز X کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز - سایت پیشواز من X کد پیشواز X کد پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز به همراه متن X کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز X کد پیشواز جدید - همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز X کد آوای انتظار همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز

 

متن آهنگ مجید یحیایی به نام آخه تو هنوز عشق منی :

 

صدای باد و بارون

اومد توی خیابون

اشکم داره میریزه

بشور چشام و بارون

چشم انتظار دیدن

از زندگی بریدم

tiktaraneh.ir

 

انگار خدا نمیخواد

بازم تو رو ببینم

” اخه تو هنوز عشق منی نکنه بری دلم و بشکنی

هنوزم طرز نگات و دوس دارم خنده با اشک چشات و دوس دارم

با چه بهونه داری کجا میری نمیخوام بهم بگی مسافری

واسه عشقمون همش دلواپسم بدون که اگه بری یه بی کسم “

چشم انتظار و دوری

اخه تا کی صبوری

میخوام پیشت بمونم

بهم بگو چجوری

دلم همش غم داره

انگار تو رو کم داره

بیا پیشم بمون تو

دلم یه همدم داره

” اخه تو هنوز عشق منی نکنه بری دلم و بشکنی

هنوزم طرز نگات و دوس دارم خنده با اشک چشات و دوس دارم

با چه بهونه داری کجا میری نمیخوام بهم بگی مسافری

واسه عشقمون همش دلواپسم بدون که اگه بری یه بی کسم “

 

 

 

کد پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز - بزودی







برچسب ها کد پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز سایت پیشواز من کد پیشواز کد پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز کد پیشواز جدید همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز کد آوای انتظار همراه اول مجید یحیایی آخه تو هنوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو