loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول آهای هوروش بند   Rbt Code Mci Hoorosh Band Called Ahay With Play Online آهای اگه منو بخوای اگه پاشی بیای قدمت رو چشه هی بیا بریم تا تهش نمیذارم که اشک بشینه تو چشت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 20 چهارشنبه 06 اسفند 1399

کد آوای انتظار همراه اول آهای هوروش بند

 

Rbt Code Mci Hoorosh Band Called Ahay With Play Online

کد آوای انتظار آهای هوروش بند همراه اول

آهای اگه منو بخوای اگه پاشی بیای قدمت رو چشه
هی بیا بریم تا تهش نمیذارم که اشک بشینه تو چشت

1- کد قطعه اول: 42460

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال… اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار
از خیابونا تو این دیوونه رو جمعش بکن … نیستی کلی غصه دارم تو بیا کمش بکن

2- کد قطعه دوم: 42461

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برو بگو به همه بگو که من دوست دارم … امشب دور همن همه عاشقا من و تورو کم دارن
آره بخوای نخوای مال خود منی … هرجا که بخوای بری دل منه دنبالت

3- کد قطعه سوم پیشواز اهای: 42462

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی و خرید اهنگ همراه اول هوروش بند آهای *10*22# را شماره گیری و یا کد را به شماره 8989 ارسال کنید

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







برچسب ها کد آوای انتظار آهای هوروش بند همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو