loading...

پیشواز من

ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 143 جمعه 05 بهمن 1397

ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی جدید,

 

 

کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی

متن آهنگ منو دلتنگی محسن ابراهیم زاده

واسه من دیدن تو مثل رویایه دوبارست

مثل آسمونی که دل نگرونه یه ستارست

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

هر چی از تو یادگاری واسه من مونده

https://fa-music.ir

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

اگه بودی نمی ذاشتی حال من بهم بریزه بهم بریزه

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

واسه من دیدن تو مثل رویایه دوبارست

مثل آسمونی که دل نگرونه یه ستارست

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

هر چی از تو یادگاری واسه من مونده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

اگه بودی نمی ذاشتی حال من بهم بریزه بهم بریزه

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

واسه من دیدن تو مثل رویایه دوبارست

مثل آسمونی که دل نگرونه یه ستارست

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

هر چی از تو یادگاری واسه من مونده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

اگه بودی نمی ذاشتی حال من بهم بریزه بهم بریزه

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

منو دلتنگی محسن ابراهیم زاده

کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی

بزودی ...







برچسب ها ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد آهنگهای پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو