loading...

پیشواز من

سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل جدید,کد آهنگهای پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 589 سه شنبه 30 بهمن 1397

سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل جدید,کد آهنگهای پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,کد پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل,

تا گلالودم ماهیتو بگیر بیا این آلوده ماهی رو ببین

که چجوری جا گذاشتیش رو زمین

من واسه تو قید دریا رو زدم به در و دیوار

تنگت میزدم تو بیابون دلت نفس زدم

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن

بغلم کن بین نامردا منو تک ننداز

دریا اشتباه کردم که از دست تو سر خوردم توی

این مرداب با این آدما بر خوردم بد کم آوردم

 

 

بیا و این پخش و پلا رو تو جمعش کن دوریت داره بد میسوزونه تو کمش کن

من گم شدم تو دل بی رحم زمونه بیا و این دیوونه رو تو باورش کن

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا منو تک ننداز

دریا اشتباه کردم که از دست تو سر خوردم توی این مرداب با این آدما بر خوردم بد کم آوردم

nicmusic.net

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرش ای پی و مسیح

دریا1

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۴۵۲۳

۱۲۶۰

۷روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

دریا2

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۴۵۲۴

۱۲۶۰

۷روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

دریا3

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۴۵۲۵

۱۲۶۰

۷روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

دریا 1

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۴۵۶۰

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

دریا 2

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۴۵۶۱

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

دریا 3

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۴۵۶۲

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz







برچسب ها سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل جدید کد آهنگهای پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل کد پیشواز دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید دریا آرش ای پی مسیح برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو