loading...

پیشواز من

  X کد آهنگ پیشواز جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول آشیل سینا پارسیان X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان پخش انلاین X Kod pishvaz X کد پیشواز ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 یکشنبه 17 فروردین 1399

 

X کد آهنگ پیشواز جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول آشیل سینا پارسیان X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان پخش انلاین X Kod pishvaz X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیان X کد آوای انتظار آشیل سینا پارسیان X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز رایتل X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان همراه اول X کد پیشواز آشیل سینا پارسیان X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان ایرانسل X کد آهنگ پیشواز رایتل آشیل سینا پارسیان X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان رایتل X کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان برای رایتل پخش انلاین X کد آوای انتظار آشیل سینا پارسیان پخش انلاین



کد پیشواز همراه اول آهنگ آشیل سینا پارسیان

Kod pishvaz Sina Parsian Ashil

کد پیشواز همراه اول آهنگ آشیل سینا پارسیان

ترانه و شعر آهنگ آشیل سینا پارسیان

منم آن تیزی کندی که نبرید تورا
با توام ترس پس گردن اسماعیلم


پیش هرکس که نشستی بد مارا
گفتی ز چه رو آه مگر من پدر قابیلم

سینه ام را سپرت کردم و این شد
مزدم مستطیل کفن آلود زمین شدم مزدم

وای بر من که اگر عشق صلاحم باشد
وارد جنگ صلیبی شده ام با ایلم

در گریزی ز من و غافلی از سینه ی من
خشت خامی که نیوفتاده در آیینه من

به چه میمانم اگر دور بگیری بروی
پر از مقبره های فیلم

تکست آهنگ آشیل سینا پارسیان

گفته بودی همگان در طلب روی توان
همگان شیفته ی غمزه ی آهوی تواند

نوبتی بود اگر نوبت من بود دگر
بر سر جای خودش بود اگر زنبیلم

ز تو گهگاه به من خیر رسیده است
ولی عاشقم خیر سرم آه درست است ولی

این همه سال گذشته است نمیدانم
تو نقطه ی قوتی یا پاشنه ی آشیلم

در گریزی ز من و غافلی از سینه ی من
خشت خامی که نیوفتاده در آیینه من

به چه میمانم اگر دور بگیری بروی
پر از مقبره های فیلم




کد بزودی .......................








برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول آشیل سینا پارسیان کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان پخش انلاین Kod pishvaz کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیان کد آوای انتظار آشیل سینا پارسیان کد پیشواز کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان همراه اول کد پیشواز آشیل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان ایرانسل کد آهنگ پیشواز رایتل آشیل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان رایتل کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان برای رایتل پخش انلاین کد آوای انتظار آشیل سینا پارسیان پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو