loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگ پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگ پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل جدید,پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل,

انگار افتادی رو دور دور نزنی ما رو
یهویی جوگیر نشی پس بد دل ما رو
ول کنه تو نیست دلم نری منو ول کنی
آخه تا کی میخوای اینجوری دل دل کنی
توام که کشتی ما رو دیوونم میکنی هی
همه چیم جوره باهات تو باهام جور میشی کی
توام که کشتی ما رو دیوونم میکنی هی
همه چیم جوره باهات تو باهام جور میشی کی

یجوری نگات میکنم انگاری آدم قحطه
خیال برت نداره با تو خیالم تخته
بدجور خاطرخواته دلم خیلی وقته
بدجور خاطرخواته دلم خیلی وقته
توام که کشتی ما رو دیوونم میکنی هی
همه چیم جوره باهات تو باهام جور میشی کی
توام که کشتی ما رو دیوونم میکنی هی
همه چیم جوره باهات تو باهام جور میشی کی

naslemusic.com

کد آهنگ پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل سایت پیشواز من کد آهنگ پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل جدید پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل کد آهنگهای پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز پویان مختاری کشتی ما رو برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو